Usługi – Materiały reklamowe

Twoje usługi/produkty muszą być przede wszystkim pokazane światu. Do tego przeznaczone są właśnie materiały reklamowe. Ich czytelność i ciekawy wygląd spójny z charakterem Twojej firmy to klucz do sukcesu.

Reklamy mają wiele formatów zarówno w druku jak i w sieci. Pamiętaj jednak, że kampania reklamowa wiąże się z pokazaniem jednej wizji na wielu formatach, na co trzeba przeznaczyć odpowiednią ilość czasu.

Ulotka

Reklama prasowa

Plakat

Banner internetowy

Social media

Citylight / roll-up

Bilboard

Oklejanie przestrzeni

Etapy prac – przykład

Przed przystąpieniem do prac ustalimy wspólnie harmonogram, dzięki któremu łatwo będzie się połapać ile jeszcze czasu przed nami.
Poniżej prezentuję przykładowy schemat prac nad reklamą.

  • Wysłanie briefu + tekstów

  • Propozycje paru layoutów reklamy

  • Akceptacja 1 z paru propozycji

    Akceptacja kończy Etap 1 prac

  • Uwagi = poprawki

  • Akceptacja

    Akceptacja kończy Etap 2 prac, a tym samym jest to akceptacja końcowa

  • Plik reklamy

    Przygotowuję plik reklamy do do pliku wymaganego w specyfikacji